Sinfra gör hållbara inköp enkelt
Med ramavtal och inköpsresurser skapar vi trygghet, effektivitet och värde för våra medlemmar inom samhällsinfrastruktur. Vi är mer än en inköpscentral – vi är en strategisk partner som hjälper branschen att skapa ett hållbart samhälle.
Sinfra Ramavtal
Med Sinfra Ramavtal kan vi erbjuda våra medlemmar en stor bredd av upphandlade tjänster och produkter inom kategorierna Värme & Kyla, Vatten & Avlopp, El & Fiber, Tjänster & Konsulter, Avfall & Återvinning samt Hamn.
RamavtalSinfra Inköpsresurser
Sinfra Inköpsresurser är ett komplement till medlemmens inköpsverksamhet. Vi erbjuder stöd inom både operativt, taktiskt och strategiskt inköp och våra inköpsresurser kan medlemsbolagen få stöd i olika inköpsrelaterade frågor.
InköpsresurserI fokus – aktuella ämnen och viktiga tjänster
Bli medlem
Som medlem får din organisation tillgång till upphandlade ramavtal, inköpsresurser och expertis som effektiviserar inköp och bidrar till hållbara lösningar.
Är du redan medlem?
Bli ramavtalsleverantör
Att vara ramavtalsleverantör hos Sinfra medför en unik möjlighet att nå ut till en stor del av Sveriges verksamheter inom samhällsinfrastruktur.
Är du redan ramavtalsleverantör?
Hållbara upphandlingar
För Sinfra är hållbarhet grunden i allt vi gör. Syftet med vår verksamhet är att förse våra medlemmar med produkter och tjänster via ramavtal med ramavtalsleverantörer som är upphandlade utifrån ett hållbarhets-perspektiv.
Vår strävan är att alltid tillhandahålla de bästa, mest hållbara produkterna och tjänsterna, både ur tekniskt, miljömässigt, ekonomiskt samt ur ett CSR-perspektiv.
Sinfra är miljöcertifierade enligt ISO 14001. Vårt interna ledningssystem är integrerat och omfattar förutom vår miljöcertifiering även annan styrning av organisationen i linje med Sinfras roll och uppdrag.